The German site selection process for a high-level radioactive waste repository - crystalline rocks as one potential host rock

Dr. Axel Liebscher (Head of Department Repository R&D / Research Planning. BGR Federal Company for Radioactive Waste Disposal) Präsenz + Online
Diese Veranstaltung ist beendet.
Veranstaltungseckdaten
Diese Veranstaltung im ICS-Format exportieren
Burgweg 11, Hörsaal
07749 jena
Google Maps – LageplanExterner Link
Dr. Axel Liebscher
Institut für Geowissenschaften
Stefanie Brockel
Barrierefreier Zugang
Öffentlich
ja, Öffentlich zugänglich für alle Interessierten (Zutritt nur nach 3G-Regel)
Zur Original-Veranstaltung

Please ask the contact person for the access data for online participation.

Die Zugangsdaten zur Online-Teilnahme erfragen Sie bitte bei der Ansprechpartnerin.

Information

The colloquium will again take place in attendance in compliance with the 3G regulation of the University Jena. Thus, only persons (employees, guests, students) who have been vaccinated against the SARS-CoV-2 virus, have tested negative or have recovered may participate in this event.

Das Kolloquium findet unter Beachtung der 3G-Regelung der Universität Jena wieder in Präsenz statt. Damit dürfen an dieser Veranstaltung nur Personen (Beschäftigte, Gäste, Studierende) teilnehmen, die gegen das SARS-CoV-2-Virus geimpft, negativ getestet wurden oder genesen sind.